بانک پاسارگاد
11:48:12 - یکشنبه 23 دسامبر 2018
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نزدیک ۳ هزار تن کالا از محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری جابه‌جا شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون مدت بیش از ۲ میلیون و ۹۵۸ هزار تن کالا جابه‌جا شده که از این مجموع ۵۷ درصد آن از استان به چهار استان حمل شده است.
نزدیک ۳ هزار تن کالا از محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری جابه‌جا شد

– اخبار استانها – احمدی جمشیدی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: بیش از ۲ میلیون و ۹۵۸ هزار تن کالا از محورهای مواصلاتی استان جابهجا شده است که از این مقدار ۵۷ درصد آن از استان به چهار استان استراتژیک اصفهان، خوزستان، فارس و تهران به عنوان بیشترین مقاصد حمل بار استان، ۲۲ درصد در داخل استان و مابقی یعنی چیزی حدود ۲۱ درصد هم به سایر استانهای کشور حمل شده است.وی افزود: در بحث حمل و نقل حوزه کالا در هشت ماه امسال در مورد تناژ ۱۷ درصد و از نظر بارنامه ۱۰ درصد افزایش یافته است.بیشتر بخوانید حمل کالا از مبدأ گیلان به سایر نقاط کشور ۸ درصد افزایش یافت کلیات محاسبه تعرفه حمل کالا بر اساس تنکیلومتر تصویب شد حمل کالا از مبدأ گیلان به سایر نقاط کشور ۶ درصد افزایش یافت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در سطح استان ۳۷۳۰ کیلومتر راه احداث شده که از این میزان ۲۶۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۰ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۲ کیلومتر راه فرعی و ۲۳۷۰ کیلومتر راه روستایی است. بیش از ۷۰۰ کیلومتر از راههای روستایی استان خاکی است.جمشیدی خاطرنشان کرد: دو شهرستان کوهرنگ و لردگان دارای بیشترین راه خاکی هستند که در حوزه بارز و شوارز شهرستان لردگان با مشکلات فراوانی مواجه هستیم. یکی از علتهای وجود درصد بالای راههای خاکی توپوگرافی خشن منطقه است.وی تصریح کرد: آیینه تمام خدمات انقلاب، استان چهارمحال و بختیاری است. اگر آمار راهها را نسبت به قبل از انقلاب مقایسه کنید رشد قابل توجهی داشته است. استان در محرومیت کامل بوده، بعد از انقلاب بسیاری از راهها توسط جهاد سازندگی احداث شد.مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: میزان راهها در استان باید متناسب با رشد جمعیت، تقاضا و مختصات هندسی رشد میکردند که این اتفاق متاسفانه نیفتاده است. برای احداث هر راهی مطالعات انجام و توجیهات فنی و اقتصادی سنجیده میشود. اکثر راههایی که استفاده میشود ظرفیتشان متناسب با ظرفیت امروز نیست که تبدیل به بزرگراه یا راه اصلی شوند.انتهای پیام/ح
منبع :: https://www.tasnimnews.com

خبر جدید  قیمت میوه و صیفی‌جات، حبوبات، لبنیات و مواد پروتئینی‌ در شهرکرد؛ چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه + جدول
0/5 (0 نقد و بررسی)